Pages

Început

Mi-a plăcut mereu să desenez. Și am întâlnit mereu oameni care desenau cu plăcere.
Vreau să continui... și una și alta.

De data asta la un nivel mai serios. Fără grabă.

Blog-ul ăsta e ceea ce îmi doream să citesc în urmă cu câțiva ani când m-am apucat să desenez mai mult. Sau cel puțin asta vreau să reușesc:
- să adun la un loc lecții simple pe înțelesul tuturor (indiferent de vârstă)
- să dau mici provocări de teme de desen
- să primesc rezolvările lor prin email
- să discut prin email cu persoanele care îmi trimit desene (în măsura în care găsesc timp)
- să adunăm împreună link-uri spre site-uri cu resurse bune în domeniul artei
- să formăm echipe care să lucreze la unele proiecte

Sunt autodidact. Nu mă aștept să fac lucruri perfecte. Dar îmi doresc să iasă frumos.

TEMA NR. 1:
E nevoie să știi de unde pleci. E bine să ai un început clar.

1. Caută un desen făcut recent (în ultimele 2 luni). Trimite-mi-l pe email.
2. Desenează într-o oră 4 desene: un copac, o casă, o mașină, un om (întreg, nu portret). Alocă pentru fiecare desen 15 minute. Recomand să lucrezi pe hârtie A4, cu creion simplu. Trimite-mi și astea pe email.

Deci rezolvarea temei va conține:
- numele tău (și eventual o mică introducere, dacă vrei să ținem legătura)
- desenul făcut recent
- desenul cu copac
- desenul cu casă
- desenul cu mașină
- desenul cu om

Lucrează cu seriozitate, dar fără stres. Asta e ce poți să faci înainte să înveți ceva. Va fi mult mai bine în scurt timp.

RECOMANDARE:
Semnează fiecare desen și scrie data. Ar trebui să faci asta la fiecare desen. Așa vei putea vedea progresul tău peste ceva timp.

Start și spor!

POȚI SĂ AJUȚI:
Acest blog se dorește a fi serios. Poți ajuta punând un link spre blog de pe site-ul tău (dacă ai), distribuind link-ul la prietenii tăi interesați de desen și trimițându-mi sugestii.

DIN AMINTIRI:
Iarnă
(creion mecanic 0.5, pe hârtie de xerox A5)

Desen început într-o pauză înaintea tezei la matematică. Acesta a fost începutul meu serios.