Pages

Rezolvare la temele 1 și 2

Am încercat și eu. Nu e ușor, dar e frumos să desenezi.

Pentru tema 1 am lucrat din imaginație:

O mașină. I-am pus și șofer vesel.
E bine să faci și ceva ce nu se cere în cerință, ceva în plus.
Ceva în care să îți pui la contribuție creativitatea.

Un desen bonus.

O fată.

O casă.

Și un copac. Cu el am început. Mereu mi-a plăcut să desenez copaci.

Și acum, pentru tema 2:
Am lucrat digital, ca să pot arăta captură video. Dar la fel poți să faci pe hârtie.
Am desenat după ceva obiecte de pe biroul meu.


Rezultatul imagine aici:
E o regulă: să încerci mereu să desenezi ceva complicat.
Dacă ți se pare că nu știi desena bine un lucru, acel lucru trebuie să-l desenezi.
Dacă tot timpul devii tare în cel mai slab punct al tău, vei progresa enorm.

Vreau să vă inspir cu soluțiile mele la teme. Dar se poate și mai bine.
Important e să le faci.